...welcome !!!


κάντε like στην σελίδα μας στο facebook & Follow Us στο... google+ & στο twitter...!!!


Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Golden Rose-Lonndessa... ;)

μα σας βλέπω τόσο καιρό, να δείχνεται προϊόντα.,
ε ζήλεψα κι εγώ
γι'αυτό, έπιασα την φωτογραφική μηχανή στα χέρια
και έβγαλα φωτογραφίες τα τελευταία μου αποκτήματα...
 που σε μερικά...ακόμα δεν έχω ανοίξει  τις συσκευασίες τους :)
 

είναι από την Goden Rose-Lontessa
 έχω δοκιμάσει τα πάντα από την συγκεκριμένη εταιρία..
τα είχα ανακαλύψει τυχαία σε μια αναζήτησή μου 
για οικονομικά καλλυντικά
και έπαθα πλάκα που σε αυτές τις τιμές βρήκα τέτοια ποιότητα ...
είμαι ευχαριστημένη εννοείτε, αν δεν ήμουν
 δεν θα σας έλεγα ότι τα φοράω...
θα έκανα μια απλή αναφορά στην εταιρία και μέχρι εκεί...
  δείτε τα στο...

 
& stay tuned... 
για περισσότερες εντυπώσεις...!!!
 
 
 
 
kiss...fancy~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

show & say... and be fancy ;)

fancy You ;)

Θέλεις να είσαι η fancy παρουσία του μήνα?
contact
*απλά στείλε όνομα & email*
γράφοντας δυο λόγια για σένα...
τι θέλεις να ξέρει ο κόσμος για σένα?
παρουσίασε το χόμπι σου, τις σελίδες σου...
δείξε αυτό που αγαπάς!!!
και η επιθυμία σου...just one email ;)

contact